Softwareløsninger

Sharp secure release

Alle virksomheder vil kunne gøre tingene hurtigere og mere effektivt. Det er vigtigt at forstå, hvor meget det helt nøjagtigt koster at udskrive og kopiere. Den eneste måde, du kan forbedre effektiviteten på, er ved at fjerne alt det, som du ved, er unødvendigt.

Sharps secure release hjælper dig med at gøre dette ved proaktivt at overvåge og styre virksomhedens udskrivning, scanning og kopiering. Du kan se, nøjagtigt hvor meget dine printere anvendes, samt af hvem og hvornår. Du kan for eksempel styre adgangsrettighederne til hver printer i dit netværk. Med disse informationer kan du forbedre produktiviteten og øge dokumentsikkerheden samt overholdelsen af lovgivningen. Du kan også sørge for, at de rette printere findes på de rette steder for at opnå optimal effektivitet.

Sharpdesk Mobile

Sharpdesk Mobile giver dig enkel mulighed for print, scanning og sømløs integration.

Helt enkelt; forbind dig til et Wi-Fi netværk, vælg et dokument, forhåndsvis og udskriv til en Sharp MFP fra en kompatibel mobil enhed.

Dokumenter kan let scannes til PDF-format. Scan et dokument på en understøttet MFP og se dokumentet på din bærbare enhed.

Sharp Remote Device Manager

Sharp Remote Device Manager (SRDM) hjælper dig med at holde alle dine netværksopkoblede MFP’er og printere kørende problemfrit ved at give dig en detaljeret visning af den præcise status for hver eneste maskine; realtidskontrol lige fra dit skrivebord. Den kører på en central server, og enhver klient i dit netværk kan få adgang til den via en standardwebbrowser. Denne webbaserede fremgangsmåde betyder, at selv om du kun installerer dine enheder én gang, kan du konfigurere og administrere dem fra et hvilket som helst sted i netværket.

Der kommer en praktisk oversigt øverst på hver skærm, som viser enheder, der fungerer normalt, hvilke der kræver omgående opmærksomhed, og dem, man snart skal være opmærksomhed på. Ved at klikke på statusikonet kan administratoren se alle enheder i sin tilstand.

Desuden kan SRDM let brugertilpasses. Med fleksible visningsindstillinger kan du lave lister over printere, som deler specifikke egenskaber, og vise dem ud fra modelnavn, IP-adresse, status, placering m.m.

Det er tit et manuelt job at få lavet måleraflæsninger for hver enhed, men SRDM kan automatisk e-maile måleraflæsninger til servicecentret. Rapporterne omfatter dato, placering, enheds-ID, samlet antal tællere efter farve/mono og efter brug samt driftsafbrydelser.

Distribution af printerdrivere er lige så let, da SRDM lader administratoren sætte dem op og distribuere dem centralt uden at skulle besøge hver PC eller komme med anvisninger på selvinstallation.

Andre funktioner omfatter Remote Access Control, som gør det muligt for supportmedarbejdere at se og kontrollere LCD-panelet fra et hvilket som helst sted i netværket, samt evnen til at klone styring og sikkerhedsniveauer, opdatere firmware og producere servicerapporter for optimal effektivitet.

For at opnå bedre sikkerhed overvåger SRDM sikkerhedsparametre, og hvis der opdages uautoriserede ændringer, advarer den administratoren og stiller dem automatisk tilbage til de korrekt gemte indstillinger, hvilket giver fred i sindet, og at sikkerheden altid fastholdes.

Fejlrapportering, fejlfinding, vedligeholdelsesplanlægning, driverinstallation, printerkonfiguration: Sharp Remote Device Manager gør alt lettere og hjælper med at nedsætte omkostningerne. Oppetiden maksimeres, problemer løses hurtigt, og antallet af supportopkald reduceres.

Job Accounting II Software

Opnå en enklere printstyringsoplevelse med Job Accounting II softwaren, der indgår i vores programpakke Optimised Software Solutions. Job Accounting II er robust, brugervenlig, intuitiv og – hvad er mest vigtigt – yderst sikker. Vores software giver dig mulighed for at styre en hel flåde af multifunktionssystemer og printere* uden problemer og hjælper dig med at opnå det højeste sikkerhedsniveau og bringe brugeroplevelsen til fuldstændigt nye højder. Softwaren er modulær og består af fire hovedkomponenter: • Job Accounting II (MX-SW310) • Pull Printing (MX-SW311) • Client Billing (MX-SW312) • Smart Scanning (MX-SW313) Den modulære opbygning giver erhvervsbrugere mulighed for at anvende det printstyringssystem, der passer til deres særlige behov. Når Job Accounting II-hovedmodulet er installeret, er det et perfekt værktøj til at skabe din virksomheds printsikkerhedspolitik samt til at: • sikre adgangen til kontormaskinerne • kontrollere dokumentrelaterede aktiviteter: udskrivning, kopiering, scanning og faxning • anvende regler for udskrivning • fakturere alle projekter og brugere præcist • integrere med tredjepartsapplikationer, f.eks. PayPal • muliggøre udskrivning fra mobile enheder/BYOD • spore og rapportere om alle aktiviteter

SW300 Print Release Lite Software

Hvis du hader at stå i kø, vil du elske vores Print Release Lite Sofware ( MX-SW300). Den gemmer dine udskriftsjob, indtil du er klar til at hente dem. Når det passer dig, går du hen til en Sharp MFP, logger på og vælger de ønskede dokumenter. De bliver udskrevet med det samme.

Dokumenterne bliver ikke udskrevet førend du er personligt til stede ved MFP og har identificeret dig. Desuden vil ingen andre hverken kune hente eller se dine dokumenter. Alle dine private oplysninger forbliver private.

Papirspild kan reduceres enkelt ved at ”delete” de dokumenter som du ikke længere behøver, herved sparer du toner, papir og energi.

Med vores Print Release Lite Software får du de dokumenter du behøver, lige når du har brug for dem, uanset hvor du er. Og du behøver aldrig mere at vente i udskriftskøen.

SafeQ

SafeQ dokument management løsningen lader dig optimere hele dit print miljø, uanset om du har nogle få MFP´ere eller flere hundrede – uanset type eller model.
Den lader dig monitorere og kontrollere hvem der kan printe, kopiere og scanne (og hvor meget det koster dig) uden at stå I vejen for produktiviteten. Faktisk, så hjælper det dig med at optimere produktivitet, forbedre sikkerhed og reducerer dine omkostninger.
SafeQ, kan sammen med Sharp, give dig fuld control over dokumenter og omkostninger I virksomheden.
> Yderligere giver SafeQ din virksomhed:

– Sikker adgang til enheder og understøtter adskillige kortlæser teknilogier

– Regelmæssig rapportering pr. enhed, bruger, kost center og/eller projekt kode

– Forbedret workflow med ‘pull printing’ – brugere kan hente deres print fra en hvilken som helst MFP I systemet

– Betalig for print, så virksomheder kan dække deres omkostninger

– Automatisk scan til email eller mappe forbedrer sikkerheden på scannede dokumenter

Digitalt fakturaflow

I 2018 etablerede vi en særskilt virksomhed, der hedder Document People, som udelukkende arbejder med dokumenthåndtering, herunder vores kunders leverandørfakturaer.